سرکاری (۱)

ببخشید بیدارت کردم. می دونم SMS سرکاری نیمه شب دیگه خیلی قدیمی شده. ولی خواستم امتحان کنم ببینم هنوز هم حال می ده یا نه! 

  

: شنیدم آدم شدی، ناراحت شدم!
تحقیق کردم دیدم شایعه است
...
...
...
هنوز فرشته ای! 
 

نمیدونم با این که خیلی چرند بودی چرا دوست داشتم هر دفعه ببینمت انگار بهت عادت کرده بودم حالا که همه چی تموم شد منتظرم ببینم بازم ماجراهات ادامه داره یا نه
.
.
.
.
.
.خداحافظ افسانه جومونگ!!  

 

 

اگه گفتی این چیه؟ >-->0 این توئی که از دوری من مردی حالا اگه گفتی این چیه؟ 0<--< این منم که چون ازت دورم راحت خوابیدم

 

عزیز دلم ! اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند به آنان خواهم گفت : شما چرا زحمت کشیدید ، خودم می آوردمش ! 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد